Translate

Translate

Translate

Translate

2012年7月16日 星期一

視藝院迫遷事件 與校董會主席面談


[蹉跎三個月王英偉始出現 文化界為視藝院站台]早上九時司徒薇與關注組成員到達藝發局。在關注組成立以來,經三個月不斷約見,浸大校董會主席兼香港藝術發展局局長王英偉先生終於首次與學生面談。


                                                                                                                                                     








黃英琦出席是次會議,重申支持保留啟德校園的立場,著重文化政策,並贊成學生保留整個校園繼續給視藝院使用。



黃英琦:視藝院啟德校園係咁多個活化古蹟之中,結合教學、社區藝術做得最好,係可以發展成為浸大招牌學院,點解王(英偉)校董你唔出力爭取保留呢?呢個係社會同傳媒對浸大嘅期望。我建議先續租整個校園一年比視藝院先,爭取討論空間。無論文化局成立與否,我嘅經驗容許我樂觀相信,用呢一年可以令保留啟德校園一事得到圓滿解決。



黃英琦:而家(外資設計學院)薩凡納又係問政府拎咗個古蹟,一蚊租十年,但收生收得好差攪得唔好;反觀浸大視藝院一年收生多過一年,又多人報、立法會都叫加開學額,咁浸大係好有空間去爭取有同等官方支持。試諗下一蚊十年,視藝院長遠可以培訓到幾多人才?呢個先可以配合西九文化局嘅發展方向。校方應該同學生企响同一陣線,咁先至可以爭取到創新政策。



司徒薇:浸大視藝院响結合文化與藝術方面做得最好,保留啟德校園我一定撐,呢件事上希望取得最好結果。對比其他大專院校,視藝院係全港浸大獨有,就好似理大有設計一樣,係一個不可多得嘅招牌學院,我睇唔到浸大有咩理由唔出力向政府爭取。呢個校園係可一不可再,浸大要珍惜。

關注組外務副主席許開嬌向王英偉解釋傳理視藝大樓不適用於視覺藝術院,當中包含太多不能接受的設計失誤。

許開嬌:傳理視藝大樓當初缺乏公開諮詢,現家起咗出嚟唔符合教學所需、甚至危及學生人身安全,呢啲問題總不能由學生承擔,校方亦應該反省點解可以錯成咁。新大樓嘅空間嚴重不足,又無開放公共空間,對創作造成極大局限。視藝院嘅教學同創作係同一件事,唔係有張枱、响個辦公室大樓入面上堂就可以教得好,藝術需要空間呢點,我希望校方明白。
























關注組成員鄭家樺向王英偉反映浸大主動跟進,刻不容緩。

鄭家樺:王英偉你身為校董會主席口口聲聲話支持保留啟德校園,點解到今日都唔主動去信政府產業署爭取特惠租金?而家我地學生已經行咗好多步,由學生出信(民政局、產業署)、聯絡立會同區議員、去信聯合國、向林鄭請願、七一遊行,我地嘅訴求已經好清晰,亦有廣大市民支持。下一步我地打算响旺角街頭賣藝、再响校園拍賣藝術品,籌款自求校園。到今日租期只係得返45日,浸大係咪仲要袖手旁觀





浸大校董會主席王英偉於面談中表示支持保留啟德校園但並無承諾會否去信要求政府繼續以特惠租金續租,並重提以藝發局分租六成啟德校園作中期暫緩。

王英偉:如果政府肯繼續用特惠租金長租啟德校園畀視藝院,浸大一定繼續租。我自己其實一直都好鍚視藝院,好想佢好好地繼續做,聯合國嗰個獎我有份攞返嚟。而家係睇政府資源支唔支持,如果林鄭月娥司長之前真係講過『一動不如一靜』,官方又有實質支持經常開支,我係完全支持視藝院留响啟德。

關注組成員會後向王英偉致送紀念品
(七一遊行收集聯署T-Shirt)。