Translate

Translate

Translate

Translate

2012年7月22日 星期日

[ 浸大視藝院 學生救校園 ] 大籌款旺角街頭賣藝籌款{第一炮}


{第一炮}722旺角街頭賣藝籌款!! 
7月22日(本周日),下午1-6時關注組成員於旺角西洋菜街行人專用區賣藝籌款, 同時向公眾講解啟德校園被逼搬遷一事!領匯式加租,藝術創作空間被壓迫是關乎大家的事!謝謝各方支持!!!

                                                                                                                                                          




      七一後啟德校園再現旺角街頭 ,  啟德校園和「半個車位的創作」準備就緒! 





浸大宗教及哲學系教授陳士齊到街站了解最新情況,支持學生今次走入群眾的活動,
捐款購買同學精心設計的POSTCARD.



組裝「半個車位的創作」 展示荒謬空間計算,無視學生安全。我哋將半個車位的空間重重現,罔顧學生人身安全 !!

Artwalk 創辦人 John Batten 今日行經街站,支持學生爭取保留啟德校園



在半個車位大小的空間,揼石、油畫、燒焊、玻璃共處一室,險象橫生 。 這次行為藝術吸引大量市民圍觀,主動查問啟德校園突然迫遷事件 。






出選體育,藝術及出版界功能組別的本地藝術家周俊輝,
本地藝術家魂遊
與學生公開討論啟德校園迫遷事件。
 





周俊輝:古蹟保育根本係一間大學應份做嘅,啟德校園呢個一級古蹟畀咗浸大做視藝院做校園,其實係個光環,仲要做得咁好,我睇唔到浸大有乜理由唔全力爭取保留啟德!教資會話無額外資源,你睇下演藝學院一年有幾億資助,視藝院從來都無!唔係視藝院要額外資源,而係教資會你由第一日起都未畀夠資源佢地!


本地藝術家魂遊:一個有歴史嘅地方,已經係一種無形嘅教育。你摸下舊石,入面有好多故事,而藝術學生就可以好好演繹出呢啲故事,用年輕嘅方式活化。





市民:點解浸大唔主動做嘢,攪到同學咁慘要自已爭取呢?



浸大視藝院學生將以公共藝術,向廣大市民講述啟德校園迫遷事件經過,並同場賣藝,為視藝院籌募一年租金(約600萬,先籌300萬再同步申請配對補助金),暫緩突然迫遷對教育質素的影響。這是八大院校中首個由學生自發籌錢租回自己學院的籌款活動!





視藝院的薄荷綠旗幟再現鬧市,關注組籌款第二炮即將來臨!!密切期待,如有機會,希望在街頭再見!